چند کتاب پیشنهادی برای برنامه نویسان

  • آخرین بروزرسانی : 29 Azar 1401
چند کتاب پیشنهادی برای برنامه نویسان

در این مقاله قصد داریم چند کتاب پیشنهادی برای برنامه نویسان را نام ببریم و به صورت خلاصه ذکر کنیم موضوع هر کدام از این کتاب ها درباره چه چیزی می باشد و در کل بررسی کنیم که کتاب خواندن چه تاثیری در روند رشد و موفقت یک برنامه نویس خواهد داشت

لیستی از چند کتاب پیشنهادی برای برنامه نویسان

حال بیایید به لیست بهترین کتاب های پیشنهادی به همراه چکیده هر کدام از آنها نگاهی بیندازیم.

1  کتاب اثر مرکب ( نوشته : دارن هاردی )

در این کتاب نویسنده از تجربیات خود درباره اثرات رفتار های روزانه می‌گوید و سعی بر این دارد تا با ارائه راهکار های مختلف به همه نشان دهد موفق شدن آنقدر ها هم کار دشواری نیست و نیاز به پیگیری دائم دارد و در مقابل نیز می‌توان با انجام تمرینات مختلف عادات بد را کنار گذاشت و عادت های خوب را جایگزین آن نمود.
مطالعه این کتاب نه تنها به برنامه نویسان بلکه به تمامی افراد توصیه می‌شود.

2  عادت های اتمی ( نوشته : جیمز کلیر )

نویسنده این کتاب سعی دارد تا به ما بفهماند که رفتار های امروز ما است که تعیین میکند 5 سال دیگر در کجا قرار داریم، موضوع جالب دیگری که در این کتاب بررسی شده، این است که اگر شما روزانه فقط یک درصد بهتر از روز گذشته خود باشید می‌توانید تا انتهای سال چیزی در حدود 37 برابر سال گذشته خود پیشرفت را تجربه کنید و این چنین معجزه رفتار های کوچک را به ما نمایان می‌سازد

3  تخت خوابت را مرتب کن ( نوشته : ژنرال ویلیام اچ )

ویلیام اچ. مک ریون در کتاب تخت خوابت را مرتب کن، به شرح 10 درس با ارزشی که در زمان خدمتش در نیروی دریایی آمریکا فراگرفته، می‌پردازد. ژنرال بازنشته‌ی امریکایی در این کتاب که از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز نیز هست درباره چیزهای کوچکی صحبت می‌کند که باعث تغییر زندگی و حتی دنیای شما می‌شود.

 4 کتاب جاناتان مرغ دریایی ( نوشته : ریچارد باخ )

این کتاب یکی از کوتاه ترین کتاب هایی است که خواندن آن به تمام افراد توصیه می‌شود، ریچارد باخ در این کتاب به نگارش زندگی یک مرغ دریایی به نام جاناتان پرداخته که بلند پرواز تر از باقی افراد دسته خود می‌باشد و همین امر برای او مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد اما او هیچگاه پا پس نمی‌کشد و برای به دست آوردن رویای های خود به جنگیدن ادامه می‎‌دهد.

5  طرز فکر ( نوشته : دکتر کارل دوک )

در این کتاب، دکتر کارل دوک سعی کرده است تا به ما بفهماند همه ما انسان ها توانایی موفقت و رسیدن به مقامات بالا را داریم و می‌توانیم زندگی بهتری داشته باشیم و این در صورتی اتفاق می‌افتد که ما به دنبال شناخت کامل خود باشیم و توانمندی های خودمان را بیابیم همچنین طرز فکر خودمان را اصلاح نماییم.

این کتاب ها را می توان جزو اولین کتاب هایی دانست که هر شخص باید بخواند
اما کتاب های بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارد که خواندن آنها برای رسیدن به موفقیت خالی از لطف نیست در ادامه به معرفی برخی از این کتاب ها به شکل تیتر وار میپردازیم.

  1. کار عمیق ( نوشته : کارل نیوپورت )
  2. باشگاه پنج صبحی ها ( نوشته : رابین شارما )
  3. عنصر اصلی ( نوشته : جی پاپسان ، گری کلر )
  4. پدر پولدار پدر فقیر ( نوشته : رابرت کیوساکی )
  5. قدرت عادت ( نوشته : چارلز داهیگ )
  6. بیست و سه راه برای غلبه برتنبلی ( نوشته : اس. جی. اسکات )
  7. چهار اثر فلورانس ( نوشته : اسکاول شین )
  8. هنر خوب زندگی کردن ( نوشته : رولف دوبلی )

سخن پایانی:

اگر شما نیز همانند من و بسیاری از دوستان حوصله مطالعه کتاب را ندارید میتوانید از کتاب های صوتی استفاده کنید و با شنیدن آنها به متحوای ارزشمند این کتب دست پیدا کنید، همچنین می توان به عنوان یکی از بستر های جذاب گوش دادن به کتاب های صوتی که دارای قابلیت های بسیاری می باشد به وب سایت و اپلیکیشن فیدیبو  اشاره کرد که در حال حاضر قابلیت با نام فیدی پلاس را در دسترس کاربران قرار داده است که با خرید اشتراک می توانید در بازه های زمانی مشخص به تعداد بی شماری از کتاب ها دسترسی رایگان داشته باشید.

 

  • وبلاگ
  • پیشنهاد کتاب
  • برنامه نویسی

تاکنون 0 دیدگاه ثبت شده است!

ارسال نظر شما

برای ثبت نظر ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید